KONCEPTUALIZACIJA OSNOVNIH NAčELA STIMULIRANJA RAZVOJA DJETETA PREDŠ KOLSKE DOBI

Autor(i)

  • Joško Sindik Institut za antropologiju

Ključne riječi:

aktivnosti s djecom, metode, psihološki uvjeti razvoja, razvojni zadatak

Sažetak

Procjenjivanjem aktualnog stupnja razvijenosti bitnih karakteristika djece određene dobi, može se preciznije ciljano unaprjeđivati psihosomatski razvoj djece. Za pospješenje dobrobiti djeteta, te poticanja njegovog optimalnoga psihosomatskoga razvoja, važno je procijeniti trenutni razvojni status djeteta, na temelju njegovih razvojnih karakteristika. Možda najpogodnije sredstvo za tu procjenu su razvojni miljokazi. Sustavno poticanje dječjeg razvoja obuhvaća zapravo dva procesa: planiranje (sadržaja rada s djecom) i vrednovanje (razvojnih efekata, tj. promjene u djetetovim karakteristikama). Dan je uvid u cjelokupni ciklus planiranja i vrednovanja razvoja predškolske djece, s operacionalizacijama bitnih pojmova u tom procesu.

Author Biography

Joško Sindik, Institut za antropologiju

doc. dr. sc. znanstveni suradnik

Instut za antropologiju, Gajeva 32, Zagreb

Downloads

Objavljeno

2017-01-27

Broj časopisa

Rubrika

Stručni radovi