Sustav naručivanja pacijenata na pregled-pretragu u polikliničkim jedinicama (Patient Appointment Making System for Checkup-Examination in Polyclinic Units of General Hospital Dubrovnik)

Branko Knežević, Rikard Lenz, Milan Salata, Andro Vlahušić

Sažetak


Zatvoreni sustav naručivanja pacijenata, koji je funkcionirao izvan Informacijskog sustava Opće bolnice Dubrovnik (OBD), stvorio je niz problema u organizaciji rada u polikliničkim jedinicama. Svaka ambulanta ili dijagnostička jedinica imala je svoj vlastiti planer za naručene pacijente u papirnatom obliku (slika 1), što je kod pacijenata stvaralo sumnju u transparentnost listi čekanja. Uvođenje sustava naručivanja u Informacijski sustav OBD odvijalo se u dvije faze, odnosno upotrebom dva (jednim za drugim) odvojena računalna programa. Prvi program omogućavao je izvršenje jednostavnog naručivanja, odnosno, preslik papirnatih planera u elektronički oblik (u daljnjem tekstu jednostavno naručivanje), dok drugi program (sada aktivan) omogućuje uspostavu raznih funkcionalnosti prilikom izvršenja naručivanja. Uvođenje informatizacije u sustav naručivanja omogućili su smanjenje listi čekanja i njihovu transparentnost, povećanje broja naručenih pacijenata, mogućnost poboljšane organizacije rada i planiranja kako na nivou ambulante i odjela, tako i na nivou Uprave OBD.

Cijeli tekst:

PDF

##plugins.generic.referral.referrals##

  • ##plugins.generic.referral.all.empty##


Hrvatski časopis za javno zdravstvo, ISSN 1845-3082, Otvoreni pristup - autori zadržavaju autorsko pravo uz obavezu navođenja izvora u slučaju citiranja