Socijalni marketing u HIV/AIDS preventivnim programima

Tatjana Nemeth Blažić, Iva Jovović

Sažetak


Cilj ovog rada je prikazati metode socijalnog marketinga koje smo koristili u okviru programa rada centara za HIV savjetovanje i testiranje. U području prevencije HIV/AIDS-a programi socijalnog marketinga pokazali su se kao učinkovita metoda u odgovoru na epidemiju HIV-a. pomažući u prihvaćanju i popularizaciji proizvoda i usluga koje se nude za prevenciju, a  čime značajno doprinose u cjelokupnom radu zaustavljanja i sprečavanja širenja  HIV infekcije i AIDS-a. Osim u području prevencije HIV/AIDS-a, metode socijalnog marketinga koriste se u raznim područjima preventivne medicine kao važna komponenta u radu na očuvanju i unapređenju zdravlja.


Ključne riječi


socijalni marketing, HIV savjetovanje i testiranje, prevencija HIV/AIDS-a

Cijeli tekst:

PDF

##plugins.generic.referral.referrals##

  • ##plugins.generic.referral.all.empty##


Hrvatski časopis za javno zdravstvo, ISSN 1845-3082, Otvoreni pristup - autori zadržavaju autorsko pravo uz obavezu navođenja izvora u slučaju citiranja