Stvaranje neformalne mreže za poticanje trezvenosti i tolerancije u osnovnoškolske djece

Ognjen Brborović, Karmen Vuljević, Kristina Krivak

Sažetak


SOBRII [lat.] pl., m., nom., sobrius – trijezan

U prvoj fazi projekta guerilla marketingom i web interaktivnim komuniciranjem namjera je stvoriti neformalnu mrežu osnovnoškolske djece IV i V razreda te postići grupnu identifikaciju kroz „ekskluzivitet“ pripadnosti. Isti se postiže namjernom deprivacijom kroz prijavljivanje u mrežu s vremenskim otezanjem, pozivnicama po uzoru na postojeće web kampanje za slične servise s ciljem formiranja „web zajednice“ (www.gmail.com, www. pisacamasina.com) te atraktivnim materijalima neprimjetno obilježenim logo-om kampanje (naljepnice, majice, kape, privjesci za ključeve, trakice, posteri).


Ključne riječi


mreža, web, e-mail, guerilla marketing, opijanje, osnovna škola

Cijeli tekst:

PDF

##plugins.generic.referral.referrals##

  • ##plugins.generic.referral.all.empty##


Hrvatski časopis za javno zdravstvo, ISSN 1845-3082, Otvoreni pristup - autori zadržavaju autorsko pravo uz obavezu navođenja izvora u slučaju citiranja