Školska i profesionalna orijentacija učenika osmih razreda

Franciska Lančić

Sažetak


Školski liječnik prati zdravstveno stanje učenika tijekom čitavog njegovog školovanja nizom preventivnih i specifičnih mjera koje provodi u školi ili ambulanti.

Praćenjem rasta, razvoja i zdravstvenog stanja učenika tijekom školovanja, liječnik školske medicine razmišlja i o profesionalnom razvoju učenika. Posebnu pozornost zahtijevaju učenici s kroničnim bolestima i teškoćama u razvoju jer je njihov profesionalni razvoj ograničen. Tijekom školovanja, znatno prije vremena izbora zanimanja, potrebno je upoznati roditelje i učenike s ograničenjima. Time se omogućuje učeniku da razvije interes i usmjeri ga u zanimanja za koja nema kontraindikaciju.


Ključne riječi


školska medicina; profesionalna orijentacija; kronične bolesti; izbor zanimanja

Cijeli tekst:

PDF

##plugins.generic.referral.referrals##

  • ##plugins.generic.referral.all.empty##


Hrvatski časopis za javno zdravstvo, ISSN 1845-3082, Otvoreni pristup - autori zadržavaju autorsko pravo uz obavezu navođenja izvora u slučaju citiranja