Edukacija iz javnog zdravstva

Luka Kovačić

Sažetak


Vodeći se načelom potrebe stalnog usavršavanja nastavnog procesa i prilagođavanja potrebama prakse u Školi narodnog zdravlja «Andrija Štampar» Medicinskog fakulteta započeli smo prije dvije godine reorganizaciju kurikuluma poslijediplomskih stručnih studija iz područja javnog zdravstva i zdravstvene zaštite. Reorganizacijom su uključeni stručni studiji: Bioetika (novi program), Epidemiologija, Gerontologija (obnovljeni program), Javno zdravstvo, Medicina rada, Medicinska informatika, Obiteljska medicina, Školska medicina, Vodstvo i menadžment (Leadership and Management) i Zdravstvena ekologija (novi program).
 Cilj reorganizacije kurikulkuma je stvoriti modularni sustav javnozdravstvenih sadržaja temeljen na predmetima (modulima) koji će omogućiti studentima maksimalnu mogućnost prilagodbe potrebama i željama s jedne strane, a racionalizaciju i podizanje kvalitete nastave i nastavnog procesa s druge strane. Plan je da se postojeći i novi sadržaji iz područja javnog zdravstva i zdravstvene zaštite definiraju kao moduli (predmeti) razvrstani u tri skupine:
A) Zajednički moduli
B) Specifični moduli za pojedini studij
C) «Košara» izbornih modula

Cijeli tekst:

PDF

##plugins.generic.referral.referrals##

  • ##plugins.generic.referral.all.empty##


Hrvatski časopis za javno zdravstvo, ISSN 1845-3082, Otvoreni pristup - autori zadržavaju autorsko pravo uz obavezu navođenja izvora u slučaju citiranja